Types of coaching


Sales / Merchant - operational coaching, oriented at acquiring skills of customer service, sales techniques, trade techniques, negotiation, building positive relationships, managing own time, planning activities, etc. Our coaches - who are also business trainers - accompany clients in their work, observe their actions and then support to develop improvement activities.

Managerial - we provide operational coaching of management, negotiations and sales, as well as personal (holistic) coaching, oriented at the development of professional skills and personality.

Coaching helps to implement the methodology to practice. It's a direct job with an expert.

Why should you choose us ?


Profesjonalizm - przykładamy najwyższą rangę do kompetencji coachów. Wewnętrzne standardy precyzyjnie określają kto może pełnić funkcję Coacha Stainer Consulting. Osoba taka musi wykazać się nie tylko wieloletnim stażem w profesji w której ma realizować sesje coachingowe, nie tylko certyfikatem poświadczającym ukończenie szkolenia z zakresu coachingu. Osoba taka musi wykazać się jeszcze bagażem przemyśleń, określoną przez nas perspektywą życiową i umiejętnościami komunikacyjnymi. Uznajemy wytyczne ICC (International Coaching Community), lecz w określonych przez nas standardach realizacji tej usługi wychodzimy dalej w określenie wymaganych kompetencji coachów.

Zaufanie - usługa coachingowa opiera się na dużym zaufaniu Klienta do coacha. Jest ono niezbędne, by móc otworzyć się przed obcą dla siebie osobą i by mieć motywację do wdrażania rozwiązań wspólnie wypracowywanych. M.in. dlatego członkowie naszego zespołu muszą wykazywać się określoną przez nas osobowością, gwarantującą dyskrecję i kulturę osobistą.

Nowa Jakość - jako firma szkoleniowa, oceniana jako Merytoryczny Lider rynku szkoleń biznesowych wnosimy do współpracy z naszymi Klientami wiedzę z zakresu zasad i metod profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży, negocjacji, zarządzania, umiejętności budowania relacji oraz psychologii i socjologii. Wiedza ta jest wynikiem naszych doświadczeń, przemyśleń i badań rynkowych.

Większe możliwości - dzięki wielozakresowym doświadczeniom naszego zespołu możemy połączyć usługi, np. audytu Mystery Shopper i coachingu, czy coachingu i doradztwa.

Wartość dodana - w ramach realizacji usługi coachingowej niejednokrotnie dostarczamy naszym Klientom bezpłatnie szereg dodatkowych usług.

Detailed offer?

Training

Sale

Arousing interest, convincing, relationships, controlling of conversation, retail, B2B.

Customer Service

Methods of service, communication techniques, etiquette