Michał Bereska

Trener Biznesu



Specjalista w sprzedaży B2B, organizacji dystrybucji i pozyskiwania Klientów biznesowych. Tworzy standardy sprzedaży w pełni wykorzystujące potencjał odbiorców.

Doświadczenie praktyczne w sprzedaży i negocjacjach od 1999 r. Handlowiec, menadżer sprzedaży działający w branżach budowlanej, automotive, energetycznej, paliwowej, przemysłu offshore, spożywczej i usługowej.

Praktyk prowadzący warsztaty i sesje coachingowe. Trener Biznesu - doceniany za doświadczenie i wspieranie praktycznymi przykładami

Lead Auditor badań Mystery Client. Specjalista we wdrażaniu Standardów Sprzedaży w działaniach handlowych

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych z zakresu "Zarządzania Projektem" Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie oraz Studiów Podyplomowych z zakresu "Zaawansowanego Zarządzania Zasobami Ludzkimi" Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu.

Certyfikowany w TÜV Nord Menadżer ds. Zarządzania Zmianą

Charytatywnie zaangażowany w działalność Organizacji Pomocy Wychowankom Domów Dziecka 'Spieszę z Pomocą' www. Spiesze z Pomoca.pl
autor Michał Bereska

Jaki potencjał posiada stacjonarny Dział Sprzedaży?

# kompetencje handlowców

Handlowcy działający stacjonarnie (obsługujący odbiorców bezpośrednio z biura) utrzymują kontakt z Klientami głównie drogą telefoniczną i poprzez e-mail. Dużej świadomości i dyscypliny wymaga od nich zapewnienie skuteczności swoich działań.

Jak powinny być obsługiwane zapytania?
Jak należy prowadzić z Klientami etap wywiadu w wersji stacjonarnej?

Czytaj

Szkolenia

Sprzedaż

Wzbudzanie zaintersowania, przekonywanie, relacja, kontrolowanie rozmowy, detal, B2B.

Negocjacje

Taktyki, strategie, komunikacja, reakcje, handlowcy, kupcy, biznesmeni, dłużnicy.