Referencje


Współpracę z firmą Stainer Consulting rozpoczęliśmy w roku 2006. Szkolenia cały czas spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych pracowników, którzy z zadowoleniem przyjmują fakt profesjonalnego i indywidualnego podejścia do problemów z branży turystycznej.
      Współpraca z firmą Stainer Consulting pozwala naszym pracownikom lepiej rozumieć potrzeby klientów, dzięki czemu jesteśmy w stanie wychodzić naprzeciw stale rosnącym wymaganiom rynku i utrzymywać pozycję lidera w branży.
      Życzymy firmie Stainer Consulting wielu klientów, równie zadowolonych z ich usług jak my.

Piotr Henicz
Wiceprezes Zarządu
Nowa ITAKA Sp. z o.o.



Dobra analiza potrzeb uczestników szkoleń przeprowadzona przed szkoleniami sprawia, że wszystkie szkolenia prowadzone przez Stainer Consulting mają pozytywny wpływ na wyniki biznesowe nasze i naszych klientów. Efektywność szkoleń została dodatkowo zwiększona poprzez program "Tajemniczego Klienta", który pozwolił zrozumieć oczekiwania naszych klientów i dostosować do nich program szkoleń i ofertę sprzedawaną przez naszych przedstawicieli handlowych.
      Szkolenia charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym opartym na wiedzy teoretycznej i na bogatych własnych doświadczeniach wykładowców. Są one bardzo skuteczne ze względu na bardzo wysokie umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne trenerów.
      Z przyjemnością polecam firmę Stainer Consulting jako profesjonalnego dostawcę usług szkoleniowych i doświadczonego doradcę biznesowego.

Marcin Błażejowski
Business Manager
Johnson&Johnson Vision Care



Firma Stainer Consulting przeprowadziła dla Kujawskiej Fabryki Farb i Lakierów NOBILES 140 szkoleń dla kluczowych dystrybutorów farb z obszaru całej Polski. Przedstawiane techniki sprzedaży, obsługi klienta w trakcie całodziennych wykładów i warsztatów przyniosły wymierne korzyści. Od tej pory spotykamy się z większym zrozumieniem naszych celów sprzedażowych przez klientów.
      Dodatkową rekomendacją dla firmy Stainer Consulting jest fakt zgłaszania do dnia dzisiejszego przez naszych dystrybutorów z całej Polski chęci uczestnictwa w szkoleniach prowadzonych przez Stainer Consulting. Podkreślenia wymaga również sposób prowadzenia szkoleń, zawartość merytoryczna oraz fakt, że każde szkolenie było przygotowywane pod indywidualne potrzeby klientów na jakże specyficznym rynku farb dekoracyjnych.
      To były najlepsze szkolenia, jakie miałem okazję organizować. Tak trzymać !!!

Tomasz Mierzejewski
Project Manager
Nobiles Sp. z o.o.



Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. z przyjemnością rekomendują firmę Stainer Consulting jako profesjonalnego oraz rzetelnego partnera do współpracy.
      Firma Stainer Consulting zorganizowała dla naszych pracowników szkolenie z zakresu Technik Negocjacji. Dostarczone materiały dydaktyczne zostały profesjonalnie dobrane do zakresu działalności naszych pracowników, a prowadzone ćwiczenia wykazały słabe i mocne strony uczestników, co z kolei wyznaczyło efektywny kierunek szkolenia.

Adam Rejczak
Z-ca Dyrektora
Biura Nieruchomości



Decyzję o współpracy z firmą Stainer Consulting podjęliśmy po wnikliwej analizie rozwiązań oferowanych przez rynek szkoleń. Dzisiaj, z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że była to decyzja słuszna. Już pierwsze kontakty z firmą Stainer Consulting dowiodły, iż pracują tam profesjonaliści, ceniący nade wszystko wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta. Zanim zaproponowano nam konkretny program szkolenia, zebrano informacje na temat specyfiki naszej pracy i problemów, z jakimi spotykamy się na co dzień. Dzięki temu szkolenie p.t. "Metodyka Negocjacji" w sposób szczególny dostosowane było do naszych potrzeb.
      Szkolenie charakteryzowało się wysokim poziomem merytorycznym i przeprowadzone było w interesujący sposób. Na szczególną uwagę zasługują kompetencje, zaangażowanie i doświadczenie trenera, który nie tylko przekazał nam wiedzę, ale przede wszystkim pokazał jak stosować ją w praktyce.
      W związku z powyższym z przyjemnością polecamy firmę Stainer Consulting jako sprawdzonego i kompetentnego dostawcę usług szkoleniowych.

Magdalena Pilat
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Baltic Wood S.A.


Jak wdrożyć Standardy Sprzedaży?

SFORMUŁOWANIE

Standardy wymagają ich określenia. Sposób ich sformułowania jest jednym z kluczy do skuteczności wdrożenia.

UMIEJĘTNOŚCI

Należy zapewnić umiejętność stosowania metodyki sprzedaży stanowiącej Standard postępowania.

WSPARCIE

Sprzedawcy wymagają wsparcia przy wdrażaniu Standardów. Wspieranie jest zadaniem ich menedżera.

NADZÓR

Kluczowym etapem stałego doskonalenia jest stały nadzór nad skutecznością.





Uczestnicy naszych szkoleń korzystają darmo z rad ekspertów, aż do roku po szkoleniu

Ułatwiamy dostęp do naszych szkoleń zamkniętych - Program Rozwoju MMP - napisz do nas


Jakie wsparcie Cię interesuje?

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przesłanie przez firmę Stainer Consulting odpowiedzi drogą mailową i kontakt ze mną drogą telefoniczną - regulamin