Tomasz Krawczyk

Dyrektor Programowy


Doświadczenie praktyczne w sprzedaży i negocjacjach od 1994 r. Przedstawiciel handlowy, product manager, dyrektor handlowy działający w różnych branżach, m.in. budowlanej, wydawniczej i usługowej

Od 2002 zawodowy negocjator i mediator wynajmowany do rozwiązywania sporów między podmiotami gospodarczymi lub reprezentowania w tym procesie jednej ze stron

Metodyk komunikacji interpersonalnej - opracowane przez niego rozwiązania są wdrażane przez Klientów koncernowych w innych krajach Europy

Trener Biznesu, Coach - ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych i 500 dni coachingowych. Doceniany za duże doświadczenie, bogate przemyślenia zarówno biznesowe jak i życiowe, oraz wysoko oceniany za umiejętność przełożenia metodyki na przykłady praktyczne

Absolwent Studium Doktoranckiego Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Lead Auditor Systemów Zarządzania Jakością zgodnych z normą ISO 9001, zarejestrowany w jednostce certyfikacyjnej TÜV Saarland, specjalizujący się w tzw. procesach klientowskich

Autor publikacji poświęconych zagadnieniom zarządzania jakością, dzisiejszym standardom obsługi Klienta, negocjacjom, prezentowanych m.in. na łamach gazety Puls Biznesu, miesięcznika Praca i Zdrowie, czy dwumiesięcznika Optyka >>> artykuły

Członek Kapituły III edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego 'Firma Przyjazna Klientowi' realizowanego przez Instytut Zarządzania, TNS OBOP oraz Researcher by Call Center

Członek Kapituły VI edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Inwestor w Kapitał Ludzki realizowanego przez Instytut Zarządzania oraz Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.

Charytatywnie Prezes Organizacji Pomocy Wychowankom Domów Dziecka 'Spieszę z Pomocą' www. Spiesze z Pomoca.pl
autor Tomasz Krawczyk

Czym jest 'Sprzedaż'?

# definicja sprzedaży

Czy 'obsługa klienta' i 'sprzedaż' to synonimy? Jeżeli nie są synonimami, to kiedy sprzedawcy obsługują klientów a kiedy sprzedają? Jakie działania i które umiejętności wchodzą w zakres umiejętności przeprowadzenia Klienta przez proces zakupu?

Czytaj

Szkolenia

Sprzedaż

Wzbudzanie zaintersowania, przekonywanie, relacja, kontrolowanie rozmowy, detal, B2B.

Negocjacje

Taktyki, strategie, komunikacja, reakcje, handlowcy, kupcy, biznesmeni, dłużnicy.