Tomasz Krawczyk

Dyrektor Programowy

Praktyk sprzedaży i negocjacji. Autor metod tj. 4 Poziomy Perswazji, Technika Pięciu Pytań, Hipotetyczna Zguba, Punkt Zgody.

Autor szkoleń poświęconych sprzedaży, negocjacjom, zarządzaniu i sztuce publicznych prezentacji.

Autor książki pt. "Metodyka Sprzedaży i Negocjacji" (wyd. Ridero, marzec 2020)

Jego artykuły poświęcone zagadnieniom zarządzania, sprzedaży i negocjacji publikowane są na łamach gazet i miesięczników (tj. Puls Biznesu, dwumiesięcznik Optyka, miesięcznik Praca i Zdrowie)

Doświadczenie praktyczne w sprzedaży i negocjacjach od 1994 r. Przedstawiciel handlowy, menedżer sprzedaży, dyrektor handlowy działający w różnych branżach, m.in. budowlanej, wydawniczej i usługowej.

W kolejnych latach - prowadząc już szkolenia biznesowe - wprowadzał firmy na wybrane rynki. Opracowywał strategię działania i prowadził fizyczne działania handlowe.

Dzięki swoim umiejętnościom, już od roku 2002, wynajmowany do przygotowywania firm do negocjacji i reprezentowania ich w tym procesie. Negocjator i mediator angażowany do rozwiązywania sporów między podmiotami gospodarczymi.

Metodyk komunikacji interpersonalnej - opracowane przez niego rozwiązania zostały wdrożone przez firmy koncernowe w innych krajach Europy.

Trener Biznesu, Coach - ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych i 500 dni coachingowych. Doceniany za duże doświadczenie, bogate przemyślenia - zarówno biznesowe jak i życiowe - oraz wysoko oceniany za umiejętność przełożenia metodyki na przykłady praktyczne.

Absolwent Studium Doktoranckiego Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Lead Auditor Systemów Zarządzania Jakością zgodnych z normą ISO 9001, zarejestrowany w jednostce certyfikacyjnej TÜV Saarland, specjalizujący się w tzw. procesach klientowskich.

Członek Kapituły III edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego 'Firma Przyjazna Klientowi' realizowanego przez Instytut Zarządzania, TNS OBOP oraz Researcher by Call Center.

Członek Kapituły VI edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Inwestor w Kapitał Ludzki realizowanego przez Instytut Zarządzania oraz Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.

Charytatywnie Prezes Organizacji Pomocy Wychowankom Domów Dziecka 'Spieszę z Pomocą' www. Spiesze z Pomoca.pl

Prelekcja podczas konferencji KRIO

Warsztaty Menedżerskie
Johnson&Johnson

Zarządzanie Skutecznością Sprzedaży
ALUPROF S.A.

Wdrażanie Standardów Sprzedaży
MEDICOVER

Film szkoleniowy nagrany dla
firmy Essilor

Akademia Biznesu
właściciele salonów optycznych

Hiszpania, Malaga
szkolenie rezydentów B.P. ITAKA

Metodyka Negocjacji
Kuehne+Nagel

Techniki Sprzedaży
Schneider Electric, Philips

Techniki Sprzedaży B2B
Baltic Wood S.A.

Akademia Biznesu
właściciele salonów optycznych

Metodyka Sprzedaży B2B
JAI KUDO Polska

Konferencja firmy
Sivantos

Litwa, Łotwa i Estonia
dystrybutor Johnson&Johnson

Warsztaty
w kameralnej atmosferze

Warsztaty sprzedażowe
Rodenstock

Jak wdrożyć metodykę sprzedaży?

SFORMUŁOWANIE

Standardy wymagają ich określenia. Sposób ich sformułowania jest jednym z kluczy do skuteczności wdrożenia.

UMIEJĘTNOŚCI

Należy zapewnić umiejętność stosowania metodyki sprzedaży stanowiącej Standard postępowania.

WSPARCIE

Sprzedawcy wymagają wsparcia przy wdrażaniu Standardów. Wspieranie jest zadaniem ich menedżera.

NADZÓR

Kluczowym etapem stałego doskonalenia jest stały nadzór nad skutecznością.

Nasze Standardy

Doświadczenie praktyczne

Zespół Stainer Consulting mogą tworzyć wyłącznie praktycy z obszarów sprzedaży, negocjacji i zarządzania.

Jak i dlaczego tak?

Szkolenia muszą wskazać co należy robić, ukazać jak należy to robić i wytłumaczyć dlaczego tak, a nie inaczej.

Inspirujący fachowcy

Osobowość, wiedza, przemyślenia budzące ciekawość, zmuszające do zastanowienia, ukazujące metodykę łącznie z filozofią działania i wartościami.


Napisz do nas





Uczestnicy naszych szkoleń korzystają darmo z rad ekspertów, aż do roku po szkoleniu

Ułatwiamy dostęp do naszych szkoleń zamkniętych - Program Rozwoju MMP - napisz do nas


Które szkolenie Cię interesuje?

Napisz do nas

Wyrażam zgodę na przesłanie przez firmę Stainer Consulting odpowiedzi drogą mailową i kontakt ze mną drogą telefoniczną - regulamin