Cel Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktyczną stroną prowadzenia negocjacji. Szkolenie dostarcza wiedzy o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji oraz cechach i umiejętnościach dobrego negocjatora. Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji oraz umiejętność rozszyfrowywania tzw. 'zagrywek' partnera negocjacji.

Forma szkolenia

Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku, odgrywanie ról i scenariusze negocjacyjne.Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia.

Program Szkolenia

  • podstawowe zasady negocjacji
  • metodyka prowadzenia negocjacji
  • taktyki negocjacyjne
  • 'chwyty' negocjacyjne
  • kreowanie percepcji siły w negocjacjach
  • fazy negocjacji - omówienie i przećwiczenie poszczególnych etapów negocjacji
  • styl handlowy, a styl kupiecki
  • mowa ciała w negocjacjach
  • techniki perswazji - rodzaje argumentów, fazy
  • sposoby kontrolowania rozmowy
  • trudne sytuacje negocjacyjne
Indywidualny program ?

Cel Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktyczną stroną prowadzenia negocjacji. Szkolenie dostarcza wiedzy o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji oraz cechach i umiejętnościach dobrego negocjatora.
Podczas szkolenia dostarczymy wiedzy na temat psychologii zakupów i sprzedaży oraz umiejętności stosowania odpowiednich technik w czasie kontaktu z różnymi typami sprzedawców podczas rozmowy bezpośredniej i telefonicznej. Uczestnik będzie miał również okazję rozwoju swoich kompetencji w zakresie reakcji na tzw. agresywną sprzedaż.
Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji oraz umiejętność rozszyfrowywania tzw. 'zagrywek' partnera negocjacji.

Forma szkolenia

Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku, odgrywanie ról i scenariusze negocjacyjne.Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia.

Program Szkolenia

  • podstawowe zasady negocjacji
  • metodyka prowadzenia negocjacji
  • logika rozmowy kupieckiej
  • taktyki negocjacyjne
  • 'chwyty' negocjacyjne
  • kreowanie percepcji siły w negocjacjach
  • fazy negocjacji - omówienie i przećwiczenie poszczególnych etapów negocjacji
  • styl kupiecki, a styl handlowy
  • mowa ciała w negocjacjach
  • techniki perswazji - rodzaje argumentów, fazy
  • sposoby kontrolowania rozmowy
  • trudne sytuacje negocjacyjne
Planujesz szkolenie ?

Cel Szkolenia

Szkolenie z zakresu Negocjacji Biznesowych, zwanych inaczej Negocjacjami Gabinetowymi, adresowane jest do kadry menadżerskiej, biorącej udział w procesach negocjacyjnych realizowanych w dłuższych realiach czasowych oraz na najwyższym poziomie stylu prowadzenia biznesu.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z praktyczną stroną prowadzenia negocjacji, jak również z rozbudowaną jej etykietą. Podczas szkolenia duży nacisk kładziemy na omówienie zasad etycznych jakie obowiązują na tym poziomie kontaktów biznesowych. Szkolenie dostarcza jednocześnie wiedzy o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji oraz cechach i umiejętnościach dobrego negocjatora.
Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji oraz umiejętność rozszyfrowywania tzw. 'zagrywek' partnera negocjacji.

Forma szkolenia

Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku, odgrywanie ról i scenariusze negocjacyjne.Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia.

Program Szkolenia

  • Mity Negocjacji - rozprawienie się z mitami fałszującymi prawdziwy obraz sztuki negocjacji.
  • Podstawy negocjacji - zasady, style prowadzenia, budowanie klimatu,najczęstsze błędy, cechy dobrego negocjatora
  • Negocjacje jako GRA - manipulacje i metody obrony przed nimi, taktyki, 'chwyty', kreowanie percepcji siły
  • Przygotowanie - analiza sytuacji, BATNA, określanie granic i pozycji wejściowych, ustalanie strategii i taktyk, planowanie procesu negocjacyjnego, podział ról w zespole
  • Prowadzenie - etap badawczy, ustępstwa, negocjacje telefoniczne i pisemne, etykieta, savoir vivre, trudne sytuacje
  • Komunikacja w negocjacjach - reakcje psychologiczne, metodyka rozmów perswazyjnych, techniki wywierające presję, mowa ciała, analiza sygnałów, sposoby kontrolowania rozmowy, cena - metody argumentacji, metodyka radzenia sobie z tzw. 'trudnymi negocjatorami'
  • Fazy negocjacji
  • Formułowanie ustaleń - logika dla prawników
Planujesz rozwój ?

Cel Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z praktyczną stroną prowadzenia windykacji należności, jak również z jej aspektem psychologicznym, pozwalającym zrozumieć motywy działania osób zadłużonych i emocji, jakie towarzyszą rozmowom windykacyjnym. Szkolenie dostarcza jednocześnie wiedzy o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji. Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji oraz umiejętność rozszyfrowywania tzw. 'zagrywek' dłużników.

Forma szkolenia

Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku, odgrywanie ról i scenariusze negocjacyjne.Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia.

Program Szkolenia

  • Psychologiczne podstawy zadłużania
  • Prawne aspekty postępowania windykacyjnego
  • Typy dłużników i metodyka ich obsługi
  • Rodzaje argumentacji osób zadłużonych i metodyka kontrargumentacji
  • Techniki perswazji - rodzaje argumentów, fazy
  • Negocjacje telefoniczne
  • Negocjacje pisemne
  • Etapy procesu windykacji
  • 'Chwyty' negocjacyjne osób zadłużonych
  • Sposoby kontrolowania rozmowy
  • Błędy popełniane podczas windykacji
  • Scenariusze windykacyjne - ćwiczenia praktyczne
Szczegółowy Program?

Cel Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z praktyczną stroną prowadzenia negocjacji handlowych, jak również z prawnymi aspektami zawierania umów handlowych. Szkolenie dostarcza jednocześnie wiedzy o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji oraz cechach i umiejętnościach dobrego negocjatora.
Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji oraz umiejętność rozszyfrowywania tzw. 'zagrywek' partnera negocjacji i 'chwytów' specyficznych dla etapu formułowania i zawierania umowy handlowej.

Forma szkolenia

Trening skonstruowany jest tak, aby uczestnicy mieli możliwość praktycznego przećwiczenia zdobywanych umiejętności. Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku i odgrywanie ról. Są to interaktywne metody nauczania, wyzwalające duże zaangażowanie uczestników. Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia, aby potem móc przenieść te doświadczenia na grunt swojej pracy.

Program Szkolenia

  • Prawne aspekty związane z ofertowaniem i zawieraniem umów handlowych
  • Umowy handlowe - cele, skutki zawarcia, zmiany w ustawodawstwie
  • Pułapki występujące w umowach
  • Logika dla prawników
  • Zapisy szczególne
  • Umowy z podmiotem ulokowanym poza granicami RP
  • Ocena wiarygodności kontrahenta
  • Formy zabezpieczenia
  • Kary umowne - pułapki, zasady nakładania
  • Praktyczna analiza umów handlowych - warsztat
Interesujący temat?

Kolejne działania

Sprzedaż

Wzbudzanie zaintersowania, przekonywanie, relacja, kontrolowanie rozmowy, Technika 5P®, detal, B2B.

Wdrażanie Standardów

Metodyka Negocjacji wymaga wdrożenia w praktykę. Jak się zabrać za wdrażanie własnych standardów?