Miasto Termin
Warszawa 2018-09-06-07
Warszawa 2018-10-11-12
Warszawa 2018-11-08-09
Warszawa 2018-12-06-07
Cena szkolenia za osobę wynosi 895,- zł netto + 23% VAT(1100,85 brutto). W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch
Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia
Grupy liczą od 10 do 20 osób
Czas trwania: 2 dni
Program
Zainteresowany? Napisz

Uczestnicy naszych szkoleń mają możliwość korzystania darmo z rad ekspertów, aż do roku po szkoleniu



Miasto Termin
Warszawa 2018-09-06-07
Warszawa 2018-10-11-12
Warszawa 2018-11-08-09
Warszawa 2018-12-06-07
Cena szkolenia za osobę wynosi 1495,- zł netto + 23% VAT(1838,85 brutto). W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch
Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia
Grupy liczą od 5 do 15 osób
Czas trwania: 2 dni
Program
Zainteresowany? Napisz


Miasto Termin
Warszawa 2018-09-06-07
Warszawa 2018-11-08-09
Cena szkolenia za osobę wynosi 1495,- zł netto + 23% VAT(1838,85 brutto). W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch
Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia
Grupy liczą od 6 do 15 osób
Czas trwania: 2 dni
Program
Zainteresowany? Napisz


Miasto Termin
Warszawa 2018-10-11-12
Warszawa 2018-12-06-07
Cena szkolenia za osobę wynosi 1495,- zł netto + 23% VAT(1838,85 brutto). W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch
Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia
Grupy liczą od 6 do 15 osób
Czas trwania: 2 dni
Program
Zainteresowany? Napisz


Miasto Termin
Warszawa 2018-10-11-12
Warszawa 2018-12-06-07
Cena szkolenia za osobę wynosi 3950,- zł netto + 23% VAT(4858,50 brutto). W cenę wliczone są materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch
Szkolenie kończy się egzaminem praktycznym. Po jego zdaniu każdy uczestnik szkolenia otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia "Train the Trainer", umożliwiający ubieganie się o stanowisko Trenera Biznesu
Grupy liczą od 3 do 6 osób
Czas trwania: 3 dni
Program
Zainteresowany? Napisz

Inne szkolenia

Negocjacje

Taktyki, strategie, komunikacja, reakcje, handlowcy, kupcy, menedżerowie, dłużnicy.

Obsługa Klienta

Etykieta, uprzejmość, logika rozmowy, obsługa trudnych sytuacji