Cel Szkolenia

Szkolenie adresowane jest do osób realizujących proces sprzedaży do firm i instytucji. Celem szkolenia jest przedstawienie procesu sprzedaży przez pryzmat psychologii relacji interpersonalnych. Podczas szkolenia duży nacisk kładziemy na umiejętność identyfikowania potrzeb klienta. Prezentowane techniki pozwalają kontrolować i prowadzić rozmowę w korzystnym dla handlowca kierunku, w sposób profesjonalny, zapewniający - poza dokonaniem transakcji - najwyższą satysfakcję Klienta.

Forma szkolenia

Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku i odgrywanie ról.Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia.

Program Szkolenia

  • Modele Sprzedaży - akwizycyjny i relacyjny
  • Technika 5P ®
  • Psychologia budowania relacji
  • Sztuka perswazji
  • Techniki prezentowania oferty
  • Model RCA ® - obsługa zastrzeżeń
  • Metodyka obrony ceny

Szczegółowy program ?

Cel Szkolenia

Szkolenie adresowane jest do osób realizujących proces sprzedaży detalicznej do klienta końcowego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami osiągania celów podczas rozmów handlowych z Klientami. Podczas szkolenia duży nacisk kładziemy na umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i wzbudzania zainteresowania oferowanymi produktami. Prezentowane techniki pozwalają kontrolować i prowadzić rozmowę w korzystnym dla handlowca kierunku w sposób profesjonalny, zapewniający - poza dokonaniem transakcji - najwyższą satysfakcję Klienta.

Forma szkolenia

Trening skonstruowany jest tak, by uczestnicy mieli możliwość praktycznego przećwiczenia zdobywanych umiejętności. Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku i odgrywanie ról.

Program Szkolenia

  • Cykl i motywy zakupów przez Klientów
  • Metodyka płynnego i przyjaznego inicjowania rozmowy
  • Modele Sprzedaży - akwizycyjny i relacyjny
  • Technika 4P ®
  • Jak zdobyć życzliwość Klienta - psychologia budowania relacji
  • Techniki prezentowania oferty
  • Model RCA ® - obsługa zastrzeżeń
  • Metodyka obrony ceny

Planujesz szkolenie ?

Cel Szkolenia

Twoi konkurenci ciągle doskonalą swoje produkty, swoją ofertę oraz stale kontaktują się z Twoimi klientami. Z całą pewnością słyszałeś nie raz od swoich klientów, że konkurencja daje lepsze ceny, dłuższe terminy płatności oraz wszystko co atrakcyjniejsze.
Szkolenie adresowane jest do handlowców sprzedających do firm i instytucji, w modelu B2B. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z technikami, zasadami i metodyką przejmowania klientów konkurencji. Podczas szkolenia duży nacisk kładziemy na umiejętność identyfikowania i kreowania potrzeb klienta. Dostarczamy też wiedzy na temat psychologii klientów, motywów, którymi kierują się przy dokonywaniu wyborów oraz umiejętności stosowania odpowiednich technik w czasie kontaktu z różnymi typami klientów podczas rozmowy bezpośredniej i telefonicznej. Uczestnicy mają okazję rozwoju swoich kompetencji w zakresie obsługi tzw. trudnego klienta, radzenia sobie w sytuacjach silnej konkurencji. Prezentowane techniki pozwalają kontrolować i prowadzić rozmowę w korzystnym dla handlowca kierunku w sposób profesjonalny, zapewniający - poza dokonaniem transakcji - najwyższą satysfakcję Klienta.

Forma szkolenia

Uczestnicy mają możliwość praktycznego przećwiczenia zdobywanych umiejętności. Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku i odgrywanie ról. Są to interaktywne metody nauczania, wyzwalające duże zaangażowanie uczestników.

Program Szkolenia

  • Planowanie działań handlowych
  • Inicjowanie kontaktu z nowym Klientem i umawianie spotkania
  • Modele Sprzedaży - akwizycyjny i relacyjny
  • Technika 5P ®
  • Psychologia budowania relacji
  • Sztuka perswazji
  • Techniki prezentowania oferty
  • Model RCA ® - obsługa zastrzeżeń
  • Metodyka obrony ceny

Planujesz rozwój ?

Cel Szkolenia

Kluczowi Klienci stanowią swoistą inwestycję lub lokatę na koncie, która przyniesie nam znaczące profity w przyszłości.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodyką zarządzania relacjami i biznesem z Kluczowymi Klientami. Szkolenie odpowie na pytania o sposoby doboru Kluczowych Klientów, kształtowania z nimi więzi oraz metodykę tworzenia strategii długoterminowych w relacjach z nimi.

Forma szkolenia

Trening skonstruowany jest tak, aby uczestnicy mieli możliwość praktycznego przećwiczenia zdobywanych umiejętności. Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. W trakcie warsztatów wykorzystujemy ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje kierowane, studia przypadku i odgrywanie ról. Są to interaktywne metody nauczania, wyzwalające duże zaangażowanie uczestników. Dzięki formie warsztatowej szkolenia każdy z uczestników będzie mógł wypracowywać i ćwiczyć umiejętności na innych uczestnikach szkolenia, aby potem móc przenieść te doświadczenia na grunt swojej pracy.

Program Szkolenia

  • Kluczowy Klient (Key Account) - jak należy rozumieć to pojęcie
  • Analiza przyczyn odchodzenia Klientów
  • Motywy dokonania zmiany dostawcy przez Klienta
  • Identyfikacja Kluczowych Klientów
  • Portfel Klienta
  • Rola decydenta w firmie Klienta
  • Omówienie procesu podejmowania decyzji przez Klienta
  • Zasady budowania z Klientami relacji długoterminowych i nieuciążliwe metody utrzymywania relacji
  • Cele i plany ich realizacji w zarządzaniu Kluczowymi Klientami
  • Przewagi konkurencyjne - analiza własnej oferty, kreowanie przewag
  • Sprzedaż produktu a sprzedaż idei

Planujesz rozwój ?

Jak wdrożyć metodykę ?
COACHING
Po szkoleniu wartością jest praca z Ekspertem, który obserwuje i pomaga wdrażać w praktykę poznaną metodykę
TAJEMNICZY KLIENT
By sprawdzić prawdziwe efekty wdrożenia nowych metod, pomocna jest ocena oczami Klienta
WARSZTATY
Cykliczne ćwiczenia budują warsztat - pozwala on stale zwiększać skuteczność.
Warsztaty mają formę ćwiczeń praktycznych.
SYSTEM ZARZĄDZANIA
Rolą Kierownictwa jest tworzenie zasad, metod i atmosfery wspierającej zespół do rozwoju i wdrażania nowych metod

Kolejne szkolenia

Negocjaje

Taktyki, strategie, komunikacja, reakcje. Umiejętność negocjacji jest w biznesie niezbędna. Jak negocjować z kupcem, handlowcem, dłużnikiem czy kadrą menadżerską?

Wdrażanie Standardów

Metodyka Sprzedaży wymaga wdrożenia w praktykę. Jak się zabrać, za wdrażanie własnych standardów?