Dlaczego my ?


Jako jedyna firma na polskim rynku wdrażamy standardy również w innych krajach Europy.

Standardy sprzedaży i obsługi klienta wdrażamy już od 2002 r.

Opracowaliśmy autorskie podejście do procesu wdrażania standardów nazwane Standardem 6-S®. Charakteryzuje się ono podejściem kompleksowym i procesowym. To jedyny taki model na naszym rynku.

Dla każdego z sześciu etapów procesu mamy opracowaną i sprawdzoną w licznych przedsiębiorstwach metodologię działania. To gwarantuje Państwu powodzenie całego przedsięwzięcia.

Standard 6-S® został opracowany w roku 2007. Autorem jest Tomasz Krawczyk, nasz Dyrektor Programowy.



Szczegółowa oferta ?

Jak zapewnić JAKOŚĆ ?
COACHING
Po szkoleniu wartością jest praca z Ekspertem, który obserwuje i pomaga wdrażać w praktykę poznaną metodykę
Szkolenia
Cykliczne ćwiczenia budują warsztat - pozwala on stale zwiększć skuteczność.
Warsztaty mają formę ćwiczeń praktycznych.
Wdrażanie Standardów
Metodyka Sprzedaży wymaga wdrożenia w praktykę. Jak się zabrać, za wdrażanie własnych standardów ?
SYSTEM ZARZĄDZANIA
Rolą Kierownictwa jest tworzenie zasad, metod i atmosfery wspierającej zespół do rozwoju i wdrażania nowych metod

Szkolenia

Sprzedaż

Wzbudzanie zaintersowania, przekonywanie, relacja, kontrolowanie rozmowy, detal, B2B.

Obsługa Klienta

Uświadomienie uczestnikom wagi dbania o satysfakcję Klienta oraz zapoznanie z metodami jej osiągania.