Książka, na którą czekał każdy handlowiec !
Metodyka sprzedaży i negocjacji wypracowana w praktyce !
W książce znajduje się opis taktyk negocjacyjnych oraz metod prowadzenia rozmów handlowych. Autor obrazuje metodykę przykładami konkretnych wypowiedzi, co stanowi silną stronę niniejszej publikacji. Przedstawił metodykę skupiając się na skuteczności działań handlowca.
Autorem książki jest Tomasz Krawczyk, Dyrektor Programowy naszej firmy, zawodowy negocjator, handlowiec, menedżer sprzedaży z praktyką od 1994 r. W książce przedstawił kwintesencję metodyki osiągania skuteczności.
Co nie jest częste w literaturze, autor opisuje w książce metodykę sprzedaży i negocjacji łącznie, jako jeden obszar umiejętności. Podkreśla, że:
Michał
Jestem posiadaczem książki i mogę potwierdzić, że jest tak doskonała pod względem merytorycznym, jak szkolenia, które prowadzi sam autor - miałem przyjemność uczestniczyć. W mojej ocenie, książkę warto traktować jako "obowiązkowy" podręcznik i przewodnik w obszarze sprzedaży i negocjacji. Widać - już po kilku stronach lektury - że Praktyk pisał o praktyce. Gorąco polecam i rekomenduję.
Miśka
Przedstawia psychologię i opiera na niej sposób postępowania. Bardzo logiczna i praktyczna
Powyższa myśl Kartezjusza oddaje charakter poznawania i rozumienia. W sferze sprzedaży i negocjacji - które są elementem natury człowieka, czyli każdemu bliskie - ciekawość wzrasta wraz z poznawaniem kolejnych prawideł. Mechanizmy oddziaływania na sposób myślenia, działające w człowieku i między dwoma osobami, wynikająca z nich filozofia oraz metodyka postępowania to wiedza, którą poznając chce się stale pogłębiać.
(...) Sprzedaż to profesja wymagająca. Z jednej strony wymaga od handlowca znajomości technik, metod, taktyk, a z drugiej umiejętności dbania o klienta i zapewnienia mu pełnej satysfakcji. Jest idealna dla osób lubiących ludzi, chcących innym pomagać oraz lubiących techniczną stronę prowadzenia dialogu. Każdego dnia, z każdym klientem, stawia wyzwania, dlatego też nigdy się nie nudzi. To zawód trudny, bo jak u sportowców wymaga treningu, dyscypliny i szlifowania własnych odruchów. W pewnym momencie staje się postawą życiową. Kim jestem? Jestem handlowcem.
Tomasz Krawczyk
Wprowadzenie
Rozdział 1 - Prawidłowa postawa
Psychologiczne podstawy budowania pozytywnych relacji z ludźmi
Słuchanie - czyli o rozumieniu słów
Sens sprzedaży
Rozdział 2 - Psychologia zakupów a metodyka sprzedaży
Sercem czy rozumem?
Zrozumienie Potrzeby
Rozpoznanie wyboru
Oswajanie ceny
Oddziaływanie na zmysły w B2C
Wiedza i ćwiczenia praktyczne budują warsztat. Zrozumienie filozofii i metodyki sprzedaży to podstawa.
Po szkoleniu wartością jest praca z Ekspertem, który obserwuje i pomaga wdrażać w praktykę poznany warsztat
By sprawdzić prawdziwe efekty wdrożenia nowych metod, pomocna jest ocena oczami Klienta
Rolą Kierownictwa jest tworzenie zasad, metod i atmosfery wspierającej zespół do rozwoju i wdrażania nowych technik
Wzbudzanie zainteresowania, przekonywanie, relacje, kontrolowanie rozmowy, detal, B2B.
Taktyki, strategie, komunikacja, reakcje, handlowcy, kupcy, menedżerowie, dłużnicy.
Uczestnicy naszych szkoleń korzystają darmo z rad ekspertów, aż do roku po szkoleniu
Ułatwiamy dostęp do naszych szkoleń zamkniętych - Program Rozwoju MMP - napisz do nas
Napisz do nas