Praktyczny podręcznik

sprzedaży i negocjacji

Powstała książka, na którą czekał każdy handlowiec !
Metodyka sprzedaży i negocjacji wypracowana w praktyce !

W książce znajduje się opis taktyk negocjacyjnych oraz metod prowadzenia rozmów handlowych. Autor obrazuje metodykę przykładami konkretnych wypowiedzi, co stanowi silną stronę niniejszej publikacji. Przedstawił metodykę skupiając się na skuteczności działań handlowca.

Autorem książki jest Tomasz Krawczyk, Dyrektor Programowy naszej firmy, zawodowy negocjator, handlowiec, menedżer sprzedaży z praktyką od 1994 r. W książce przedstawił kwintesencję metodyki osiągania skuteczności.

Co nie jest częste w literaturze, autor opisuje w książce metodykę sprzedaży i negocjacji łącznie, jako jeden obszar umiejętności. Podkreśla, że:

  Trudno skutecznie negocjować nie umiejąc sprzedawać i trudno z powodzeniem finalizować rozmowy handlowe, nie rozumiejąc zasad i metod negocjacji.  

O AUTORZE:
Tomasz Krawczyk - jako niezależny handlowiec wprowadzał firmy na nowe rynki, opracowując strategię i prowadząc fizyczne działania handlowe. Dzięki swoim umiejętnościom, już od roku 2002, wynajmowany do przygotowywania firm do negocjacji. Jako negocjator i mediator angażowany do rozwiązywania sporów między podmiotami gospodarczymi lub reprezentowania w tym procesie jednej ze stron. Opracowana przez niego metodyka sprzedaży wybranych produktów została wdrożona w firmach w Polsce oraz innych krajach Europy.       więcej...

Opinie:



Ewelina

Pozycja na 5 gwiazdek. Treść książki zawiera logiczny ciąg myślowy autora. Czytając ją ma się nieodparte wrażenie, że "Metodykę Sprzedaży i Negocjacji" opisał praktyk - handlowiec z dużym doświadczeniem i obserwator rzemiosła. Polecam książkę każdej osobie, która chce zrozumieć, czym jest sztuka kupiecka na najwyższym poziomie, co oznacza, jak być skutecznym, jak prowadzić rozmowy, jakie jej elementy są istotne. Ta pozycja pomoże Ci pozyskać nową wiedzę i/lub poszerzyć obecną, którą już posiadasz oraz - traktując ją jako niezbędnik, do którego powracasz, analizujesz - wykorzystać umiejętności i rozwijać się w swojej branży.
18 stycznia 2021


Karolina

Dostałam tę książkę w prezencie na święta. Polecam. Myślałam książka o sprzedaży jak każda inna, ale nie, ta jest inna. Jest na wskroś praktyczna. Przeczytałam ją w trzy dni i już do niej wracam.
27 grudnia 2020


Paweł Brylikowski

W końcu dobra książka o sprzedaży. Dobrze opisał kwestię ceny, jak mówić, kiedy itp. Polecam.
5 sierpnia 2020

      więcej opinii / dodaj opinię


Michał

Jestem posiadaczem książki i mogę potwierdzić, że jest tak doskonała pod względem merytorycznym, jak szkolenia, które prowadzi sam autor - miałem przyjemność uczestniczyć. W mojej ocenie, książkę warto traktować jako "obowiązkowy" podręcznik i przewodnik w obszarze sprzedaży i negocjacji. Widać - już po kilku stronach lektury - że Praktyk pisał o praktyce. Gorąco polecam i rekomenduję.
3 kwietnia 2020


Miśka

Przedstawia psychologię i opiera na niej sposób postępowania. Bardzo logiczna i praktyczna
24 marca 2020


ela

Brałam udział w szkoleniach pana Tomasza i w książce cały czas trzyma najwyższy poziom. Opisał praktyczne metody rozmów z klientami. Książka stała sie dla mnie najważniejszym podręcznikiem.
24 marca 2020


Gość

Wśród wszystkich publikacji dotyczących komunikacji handlowej, które miałem okazję czytać, to jedyna książka pokazująca, jak w praktyce wykorzystać prezentowane techniki. Pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy.
24 marca 2020


Czytelnik

Każdy szanujący się, ambitny sprzedawca powinien mieć tę książkę na półce. Jest przystępna i lekko się ją czyta. Pokazuje sprzedaż w zupełnie innym świetle, niż większość publikacji na ten temat.
24 marca 2020


Gość

Byłem na szkoleniu pana Tomasza i książka jest tak dobra jak on.
23 marca 2020


Jasny

Ciągle szukam dobrych książek o sprzedaży i negocjacjach i nie jest to łatwe. Ta okazała się dobra. Widać, że autor sprzedawał. Jest praktyczna. Ukazuje jednocześnie techniki i konieczną filozofię działania. Polecam.
23 marca 2020



Dodaj opinię



Jest możliwość kupienia książki
z  dedykacją  autora !

   Wprowadzenie (fragment)

Żądza wiedzy jest chorobą, której nie można uleczyć,
ponieważ wraz z wiedzą wzrasta ciekawość.

Kartezjusz

  Powyższa myśl Kartezjusza oddaje charakter poznawania i rozumienia. W sferze sprzedaży i negocjacji - które są elementem natury człowieka, czyli każdemu bliskie - ciekawość wzrasta wraz z poznawaniem kolejnych prawideł. Mechanizmy oddziaływania na sposób myślenia, działające w człowieku i między dwoma osobami, wynikająca z nich filozofia oraz metodyka postępowania to wiedza, którą poznając chce się stale pogłębiać.

(...) Sprzedaż to profesja wymagająca. Z jednej strony wymaga od handlowca znajomości technik, metod, taktyk, a z drugiej umiejętności dbania o klienta i zapewnienia mu pełnej satysfakcji. Jest idealna dla osób lubiących ludzi, chcących innym pomagać oraz lubiących techniczną stronę prowadzenia dialogu. Każdego dnia, z każdym klientem, stawia wyzwania, dlatego też nigdy się nie nudzi. To zawód trudny, bo jak u sportowców wymaga treningu, dyscypliny i szlifowania własnych odruchów. W pewnym momencie staje się postawą życiową. Kim jestem? Jestem handlowcem.
  

Tomasz Krawczyk

autor Tomasz Krawczyk

Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1 - Prawidłowa postawa
     Psychologiczne podstawy budowania pozytywnych relacji z ludźmi
     Słuchanie - czyli o rozumieniu słów
     Sens sprzedaży

Rozdział 2 - Psychologia zakupów a metodyka sprzedaży
     Sercem czy rozumem?
     Zrozumienie Potrzeby
     Rozpoznanie wyboru
     Oswajanie ceny
     Oddziaływanie na zmysły w B2C

           więcej...

Rozdział 3 - Charakterystyka sprzedaży
     Modele prowadzenia rozmów handlowych

Rozdział 4 - Inicjowanie rozmowy handlowej
     Inicjowanie rozmowy w detalicznym salonie sprzedaży
     Cold Calling w B2B

Rozdział 5 - Analiza potrzeb klienta
     Pytania Problemowe, czyli o fundamencie sprzedaży
     Zrozumienie skali problemu
     O co należy pytać?
     Nazwanie Potrzeby
     Technika 5P

Rozdział 6 - Prezentacja oferty
     Jak zbudować silny argument?
     Psychologia oddziaływania
     Jak prezentować argumentację?
     Jak klient odbiera propozycję?
     Oferta pisemna
     Follow up
     Obiekcje
     Perswazja w sprzedaży, czyli o wpływaniu na sposób myślenia

Rozdział 7 - Finalizacja
     Psychologia ceny
     Jak mówić o cenach?
     "Atak" klienta na cenę

Rozdział 8 - Negocjacje biznesowe
     Zasady negocjacji
     Pozycja stron
     Filozofia win-win
     Ustępstwa
     Przygotowanie do negocjacji
     Taktyki

Zakończenie

Gdzie kupić?

Dystrybucję książki prowadzi wydawnictwo Ridero. Książka kupowana w ich księgarni:
okładka miękka
168 stron | format A5
cena: 136,80 zł  (w cenie koszt przesyłki)     


Książka z  dedykacją  autora !

Książka do kupienia w Stainer Consulting:
okładka twarda
autograf i dedykacja autora
168 stron | format A5
cena:   129,- zł  (w cenie koszt przesyłki kurierskiej)

Jak wdrożyć Metodykę Sprzedaży?

SZKOLENIA

Wiedza i ćwiczenia praktyczne budują warsztat. Zrozumienie filozofii i metodyki sprzedaży to podstawa.

COACHING

Po szkoleniu wartością jest praca z Ekspertem, który obserwuje i pomaga wdrażać w praktykę poznany warsztat

TAJEMNICZY KLIENT

By sprawdzić prawdziwe efekty wdrożenia nowych metod, pomocna jest ocena oczami Klienta

PRZYWÓDZTWO

Rolą Kierownictwa jest tworzenie zasad, metod i atmosfery wspierającej zespół do rozwoju i wdrażania nowych technik





Uczestnicy naszych szkoleń korzystają darmo z rad ekspertów, aż do roku po szkoleniu